Pratimai


Pratimas pilvo presui

Tai „neskubančių“ pratimų sistema, susidedanti iš raumenų tempimo ir statinių “impulsinių” judesių. Naudojant tik savo jėgas ir svorį, išmokstama išryškinti unikalias savojo kūno linijas. Jokios triukšmingos muzikos – tik harmoningas susikaupimas ties savimi. Tai mankšta kantriesiems!

Užsiėmimų tikslas – sustangrinti kūną, nedidinant kūno masės, „nepumpuojant“ raumenų. Tai pasiekiama aktyvinant ir tonizuojant giliuosius raumenis. Jau po kelių treniruočių matomi akivaizdūs pokyčiai: tvirtėja poodinis sluoksnis, riebalų masė ima nykti, raumenys – stangrėti.

Kalanetikos liekninantis poveikis yra pagrįstas medžiagų apykaitos suaktyvinimu. Paskaičiuota, kad po vieno užsiėmimo apykaita taip pagreitėja, kad organizmas eikvoją tam savo energiją net 12 valandų. Tai dvigubai daugiau nei sukelia įprasta aerobika ar kūno dizaino treniruotės. Taigi, riebalai dega greičiau, lieknėjate „iš vidaus“! :)

Kalanetikos užsiėmimai panaikina nerimą ir palieka gilaus atsipalaidavimo jausmą. Kūną užpildo energija ir gera nuotaika! Daugiau apie naudą

Kokie tie, kalanetikos pratimai?

Pratimas pilvo presuiKalanetika – tai kažkas paimta iš baleto, kažkas iš jogos, kažkas iš turtingos išradėjos fantazijos arba kiekvieno trenerio išminties. Tai visai kitokie pratimai, nei įprasta aerobikos lankytojoms! Nėra jokių choreografinių „triukų“, šuoliukų, staigių judesių, kuriuos atliekant iškyla grėsmė patempti raumenis. Mankštinantis „nepatogiose“ pozose, treniruojami sunkiai pasiekiami, dažniausiai anksčiau „neatrasti“raumenys.

Pratimų esmė – raumens tempimas ir suspaudimas, naudojant mažus, 1 cm, impulsus.  Jų kiekis tam tikroje pozicijoje reguliuojamas savarankiškai, pagal savo pajėgumus. Vidutiniškai jie trunka 60-100 sekundžių. Valanda tokių neskubių užsiėmimų prilygsta 7 valandoms klasikinė mankštos arba 24 valandoms aerobikos!

Treniruotė susideda iš trijų dalių: apšilimo, kurio metu sužadinami raumenys, statinių „impulsinių“ pratimų, tvirtinančių raumenis (jaučiame kaip raumenys net dega!) ir tempimo pratimų, atpalaiduojančių kūną.

Kam tinka kalanetikos užsiėmimai?

  • Pratimas vidinei šlaunies daliaiYpač tinka moterims. Treniravimosi stilius labai „pabrėžia“ moteriškąją pusę – daug plastikos, grakštumo, judesių švelnumo… Teikiamas ypatingas dėmesys „probleminėms“ kūno vietoms.
  • Tinka toms, kurios nemėgsta aktyvios mankštos – judrių pratimų, staigių judesių, šuoliukų (ar negali dėl sveikatos problemų). Nori mankštintis efektyviai, bet „nenusivarant nuo kojų“.
  • Tinka paties įvairiausio amžiaus moterims! Jokio skubėjimo, staigių judesių ar sudėtingų pratimų.
  • Labai tinka negimdžiusioms moterims – lavinamas lankstumas, atliekami naudingi pratimai dubens kaulams ir klubams.
  • Tinka dirbantiems sėdintį darbą, besiskundžiantiems nugaros, pečių, kaklo įtampa. Visas spektras pratimų yra skirtas būtent šioms problemoms šalinti.
Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

Prisijunkite prie kitų 259 pasekėjų

%d bloggers like this: